مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 18:152022-01-06سياسي

شناسایی عاملان هتک حرمت به تندیس سردار دل ها در شهرکرد در دستور کار قرار دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ولایمتدار استان خواهان برخورد قضایی با عامل یا عاملان هتک حرمت به تندیس حاج قاسم سلیمانی هستند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ولایمتدار استان خواهان برخورد قضایی با عامل یا عاملان هتک حرمت به تندیس حاج قاسم سلیمانی هستند، دستگاه های متولی در حال رصد و شناسایی عاملان این اقدام مذبوحانه هستند.

جعفر مردانی 16 دی ماه در جمع خبرنگاران در واکنش به اهانت صورت گرفته به تندیس حاج قاسم سلیمانی و محکومیت این اقدام، اظهار کرد: این اقدام مذبوحانه و ذلیلانه باتوجه به مطالبه مردم ولایمتدار، بابصیرت و انقلابی در چهارمحال و بختیاری در مراسم تشییع پیکر پاک شهدا محکوم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، گفت: مردم شهرکرد با دیگر در صحنه حاضر شدند و با شهدا و اسطوره مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کردند و خواهان شناساسی عوامل اهانت کننده به تندیس سردار دل ها و برخورد قضایی با با آن ها هستند.

وی تاکید کرد: دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با هوشیاری کامل در حال رصد و شناسایی و قطعا برخورد قاطع با عامل یا عاملین این اقدام مذحوبانه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عاملان هتک حرمت به تندیس سردار دل ها در شهرکرد در دستور کار قرار دارد

شناسایی عاملان هتک حرمت به تندیس سردار دل ها در شهرکرد در دستور کار قرار دارد