مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 17:252022-01-05حوادث

دستگیری 75 نفر از عوامل تیراندازی در خوزستان


در بازرسی از مخفیگاه های متهمان، 34 قبضه سلاح جنگی و 64 قبضه سلاح شکاری و در مجموع 98 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه 778 عدد انواع فشنگ کشف شد.

- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 98 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز با اجرای طرح چهار روزه جمع آوری سلاح و مهمات و دستگیری 75 نفر از عوامل تیراندازی در سطح استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی شامگاه چهارشنبه با اشاره به مبارزه با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان، اجرای بیست و هشتمین مرحله طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه ریزی مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان ها و پلیس های تخصصی و تلاش مستمر در سطح خوزستان در چهار روز گذشته با هماهنگی قضایی در چند عملیات پی در پی 75 نفر از عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کرد.

سردار صالحی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه های متهمان، 34 قبضه سلاح جنگی و 64 قبضه سلاح شکاری و در مجموع 98 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه 778 عدد انواع فشنگ کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 75 نفر از عوامل تیراندازی در خوزستان

دستگیری 75 نفر از عوامل تیراندازی در خوزستان