مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 17:002022-01-05ورزشي

احداث چمن مصنوعی در سرسبزترین شهر گلستان دردآور است


فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به اینکه ورزش این شهرستان مورد بی توجهی مفرط قرار گرفته است، گفت: اینکه در سرسبزترین شهر استان چمن مصنوعی احداث شود دردآور است.

- محمدتقی قزلسفلی عصر امروز در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ورزش شهرستان مینودشت با اشاره به اینکه ورزش شهرستان مینودشت سرشار از استعداد ها و قابلیت هایی است که در سطح استان و کشور بی نظیر است، اظهار کرد: اما این ظرفیت ها بدون امکانات و تجهیزات نمی تواند به فعلیت و افتخارآفرینی برسد و به همین منظور ما خواستار توجه ویژه به ورزش این شهرستان هستیم.

وی با انتقاد از احداث چمن مصنوعی در استادیوم ورزشی شهید اقبالی شهرستان مینودشت، افزود: با طبیعت سرسبز و زیبایی که مینودشت دارد دردآور است که بخواهیم در آن چمن مصنوعی احداث کنیم، اما با این وجود، هر کاری برای پیشبرد این پروژه لازم باشد انجام می دهیم.

فرماندار شهرستان مینودشت با بیان اینکه ورزش کشتی در شهرستان ما می تواند به افتخار بزرگی دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نیاز برای تامین تجهیزات سالن کشتی پول آن چنانی نیست و انتظار داریم مدیران ورزش استان آن را فراهم کرده و نگذارند این رشته ورزش درجا بزند.

قزلسفلی با تاکید بر اینکه بنده و امام جمعه شهرستان برای توسعه ورزش شهرستان هر کمکی نیاز باشد در خدمتتان هستیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث چمن مصنوعی در سرسبزترین شهر گلستان دردآور است

احداث چمن مصنوعی در سرسبزترین شهر گلستان دردآور است