مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 16:352022-01-05سياسي

مدیر شبکه تلویزیون قدس ترکیه: پرچم حاج قاسم را از امروز بالاتر می بریم


مدیر شبکه تلویزیون قدس کشور ترکیه گفت: هیچ موقع انتقام خون شهید سلیمانی را زمین نمی گذاریم و بعد از شهادت حاج قاسم اگر هزار آمریکا و اسراییل هم باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا منظری توکلی رییس خانواده و جامعه بود و باید مکتب حضرت فاطمه (س) الگوی ما قرار گیرد.

وی گفت: یکی از شاگردان مکتب حضرت فاطمه (س)  حاج قاسم سلیمانی بود و شهید حاج قاسم سلیمانی همواره در مسیر ولایت و رهبری بود.

محمد محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت نیز با اشاره به احادیث و روایات، ویژگی حاج قاسم را صداقت و اخلاص او دانست که موجب موفقیتش شد.

شهید سلیمانی حرکتی جریان ساز داشت صمدالله محمدی نماینده شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه در مجلس نیز اظهار کرد: حرکت شهید سلیمانی متفاوت بود؛ چون در امتداد حرکت ائمه بود و ائمه و اولیا خدا برای نجات بشریت و را نمی تواند خاموش کند؛ همان گونه که نور امام حسین (ع)  فروزان است، نور حاج قاسم  سیدالشهداء مقاومت هم فروزان خواهد بود.

نماینده شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه عنوان کرد: مهم ترین تصمیم ما باید این باشد که هم عهد با سردار سلیمانی باشیم و به توصیه حاج قاسم که گفت وحدت داشته و ولایت مدار باشید ، عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر شبکه تلویزیون قدس ترکیه: پرچم حاج قاسم را از امروز بالاتر می بریم

مدیر شبکه تلویزیون قدس ترکیه: پرچم حاج قاسم را از امروز بالاتر می بریم