مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 16:152022-01-05اجتماعي

جمع آوری سگ های ولگرد در بیرجند به سرعت در حال انجام است


فرماندار بیرجند با بیان اینکه موضوع جمع آوری سگ های ولگرد در روستاهای حاشیه بیرجند به سرعت در حال انجام است، گفت: طی پنج روز گذشته به اندازه 6 ماه سگ ولگرد در امیرآباد و حاجی آباد جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی ناصری  فرماندار بیرجند امروز در جلسه بررسی مشکلات روستای امیرآباد که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار داشت: در شهریورماه امسال دختر بچه ای در امیرآباد دچار گازگرفتگی شد که همان موقع جلسه ای را برای جمع آوری سگ های ولگرد تشکیل دادیم و برای شهرداری تعیین تکلیف کردیم.

وی با بیان اینکه با اتفاق چند روز قبل و گازگرفتگی پسربچه ای در امیرآباد، موضوع جمع آوری سگ های ولگرد در بیرجند سرعت بیشتری گرفت، گفت: طی پنج روز گذشته به اندازه 6 ماه سگ ولگرد در امیرآباد و حاجی آباد جمع آوری شد.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه تمامی سگ های ولگرد روستاهای حاشیه شهر بیرجند به زودی جمع آوری و به پناهگاه تحویل خواهند شد، افزود: همچنین رودخانه شاهرود نیز دیوار ساحلی آن بنا خواهد شد تا وضعیت بهداشتی منطقه ارتقاء پیدا کند و سگ های ولگرد کمتر در این مناطق حضور پیدا کنند.

ناصری با اشاره به اینکه ساخت دیوار ساحلی امیراباد حدود 3400 متر طول دارد، گفت: این دیوار با ارتفاع دو متر باید احداث شود که حدود 9 و نیم میلیارد تومان اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری سگ های ولگرد در بیرجند به سرعت در حال انجام است

جمع آوری سگ های ولگرد در بیرجند به سرعت در حال انجام است