مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 13:252022-01-05بين الملل

درخواست پاکستان از جامعه بین الملل برای حمایت از حقوق اولیه کشمیری ها 


کاردار سفارت پاکستان در تهران خاطرنشان کرد: جامعه بین الملل بایستی در حمایت از آزادی های اساسی و حقوق اولیه کشمیری ها اقدام کند، همچنین سازمان ملل باید به وعده خود مبنی بر اعطای حق تعیین سرنوشت به کشمیری ها عمل کند.

- کاردار سفارت پاکستان در تهران خاطرنشان کرد: جامعه بین الملل بایستی در حمایت از آزادی های اساسی و حقوق اولیه کشمیری ها اقدام کند، همچنین سازمان ملل باید به وعده خود مبنی بر اعطای حق تعیین سرنوشت به کشمیری ها عمل کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زیب طیب کاردار سفارت پاکستان در تهران در نشستی که با موضوع روز پنجم ژانویه با محوریت روز حق خودمختاری در محل سفارت برگزارشد، اظهار داشت : در تاریخ 5 ژانویه 1949 کمیسیون سازمان ملل متحد در هند و پاکستان قطعنامه ای را تصویب کرد که به موجب آن برگزاری همه پرسی آزاد و بی طرفانه در جامو و کشمیر تضمین شود.

امروز هفتاد و سومین سالگرد تعهد سازمان ملل مبنی بر تصمیم گیری در خصوص مناقشه جامو و کشمیر به روشی دموکراتیک و همه پرسی آزاد و بی طرفانه تحت نظارت سازمان ملل متحد است.

وی تصریح کرد: تعیین سرنوشت یکی از حقوق اساسی است که در تمام اسناد اصلی حقوق بشر و همچنین منشور سازمان ملل متحد تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پاکستان از جامعه بین الملل برای حمایت از حقوق اولیه کشمیری ها 

درخواست پاکستان از جامعه بین الملل برای حمایت از حقوق اولیه کشمیری ها