مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 13:052022-01-05سياسي

سناتور جمهوری خواه: احتمال دارد بایدن را استیضاح کنیم


یک سناتور آمریکایی گفت، اگر جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای، اکثریت مجلس نمایندگان را به دست آورند، این احتمال وجود دارد که به تلافی رای مثبت نمایندگان دموکرات به دو بار استیضاح ترامپ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تد کروز سناتور آمریکایی گفت که اگر جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای امسال این کشور بتوانند اکثریت مجلس نمایندگان را از دموکرات ها پس بگیرند، این احتمال وجود دارد که به سلاح و یک چماق حزبی تبدیل کنید، می دانید با این اقدام مقابله به مثل می شود.

این سناتور تندروی جمهوری خواه در ادامه گفت که دلایل متعددی برای استیضاح بایدن وجود دارد و افزود: احتمالاً قانع کننده ترین آن ها بی قانونی مطلق رییس جمهور بایدن در سرپیچی از تقویت مرز است.

تصمیم او برای سرپیچی از قوانین مهاجرت فدرال و اجازه دادن به دو میلیون نفر که بدون مانع به اینجا بیایند که نقض مستقیم تعهداتش طبق ماده دو قانون اساسی برای مراقبت از اجرای درست قوانین است.

  کروز اظهار داشت: این احتمالاً قوی ترین زمینه در حال حاضر برای استیضاح است، اما ممکن است موارد دیگری نیز وجود داشته باشد.

از آنجا که دموکرات ها تصمیم گرفتند که این فقط ابزار دیگری در جعبه ابزار جنگ حزبی باشد، فکر می کنم این خطر واقعی وجود دارد که این چرخش، بازی جوانمردانه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور جمهوری خواه: احتمال دارد بایدن را استیضاح کنیم

سناتور جمهوری خواه: احتمال دارد بایدن را استیضاح کنیم