مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:452022-01-05سياسي

شهید «قادر عبداللهی» در خاک وطن آرام گرفت


پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، شهید «قادر عبداللهی» با حضور خانواده های شهدا، مسئولان و مردم اردبیل تشییع و خاکسپاری شد.

- اردبیل-پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، شهید قادر عبداللهی با حضور خانواده های شهدا، مسئولان و مردم اردبیل تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیکر مطهر شهید قادر عبداللهی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده بود ظهر چهارشنبه با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولان نظامی و انتظامی و جمع کثیری از مردم اردبیل در محله ملاباشی این شهر تشییع و خاکسپاری شد.

پیکر این شهید و دیگر شهید گمنام شهرستان پارس آباد امروز پس از 33 سال دوری از وطن در حاشیه مراسم یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 با استقبال کم نظیر مردم این استان تشییع و در نهایت در آرامستان محل تولد خود محله ملاباشی اردبیل آرام گرفت.

شهید قادر عبداللهی در سن نوجوانی با اراده خویش و رضایت خانواده به جبهه اعزام شده و پس از سال ها رشادت و مجاهدت در جبهه های حق علیه باطل سرانجام در تاریخ تیرماه 1367 در عملیات مرصاد و در 20 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید «قادر عبداللهی» در خاک وطن آرام گرفت

شهید «قادر عبداللهی» در خاک وطن آرام گرفت