مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:402022-01-05اقتصادي

سکوبندی آزمایشگاهی، انواع مختلف و اجزای آن


سکوبندی آزمایشگاهی در طول سال های گذشته بنا به نیاز و نوع آزمایشگاه تخصصی و با توجه به گردش کار فضای آزمایشگاهی تکامل یافته اند.

کشف و ظهور تکنولوژی های جدید آزمایشگاهی ، - تأکیدی بر لزوم توجه بیشتر به خلق فضاهای جدید و انعطاف پذیری آزمایشگاه با مبلمان و تجهیزات متناسب با تکنولوژی های نوین آزمایشگاهی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام کارن پویا نوآور، تجهیزات جدید آزمایشگاهی در ابعاد و شکلهای متنوع ، جهت رفع نیازهای هر آزمایشگاه تولید گردیده و اغلب به جز تجهیزاتی که بزرگ بوده و به صورت ایستاده طراحی و پیش بینی شده اند ، عموما برای استفاده بر روی میزهای آزمایشگاهی ساخته می شوند و تأثیر بسزایی بر رشد و ارتقای نحوه طراحی میزهای آزمایشگاهی داشته است.

مجری سکوبندی آزمایشگاه در یک آزمایشگاه کاربردی و ایمن بایستی تمامی استانداردها و الزامات طراحی و تولید جهت راندمان بهتر و میزان کاهش ریسک دسترسی کارکنان به مناطق پرخطر و جلوگیری از تداخل کار کارکنان حوزه های مختلف آزمایشگاه نیز در نظر گرفته شود که این امر لازمه انتخاب درست و صحیح تولید کننده تخصصی و مجری سکوبندی آزمایشگاه می باشد.

کدام نوع سکوبندی برای آزمایشگاه ما مناسب است؟ در طراحی آزمایشگاه توجه به نوع تخصص ، مقاومت مورد نیاز و تعداد پرسنل از نکات حائز اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوبندی آزمایشگاهی، انواع مختلف و اجزای آن

سکوبندی آزمایشگاهی، انواع مختلف و اجزای آن