مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:302022-01-05سياسي

آرزوهای دشمن را با فرهنگ بی حد دفاع مقدس در هم پیچیدیم


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور گفت: تبیین و تشریح آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در برابر خصومت های منطقه ای تنها چراغ راه هدایت و تعالی است.

- ، سردار محمدتقی اوصانلو ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 با محوریت شهید یسری در حسینیه ثارالله اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات های کربلای 4 و 5 اظهار کرد: وحدت و اتحادی که هم اکنون در بین مسلمانان و شیعیان منطقه جریان دارد در سایه رشادت جوانانی به دست آمده است که امروز پیکرشان با نهایت افتخار اما مظلومانه به آغوش وطن باز می گردد.

وی با اشاره به مجاهدت های بی مثل و بی تکرار تاریخ انقلاب اسلامی افزود: مردان بزرگی در طول تاریخ از دامن مادران این سرزمین که زهراگونه فرزندان خود را تربیت کردند، برخاسته و با سلاح خودباوری و دین باوری در برابر دشمنان قد علم کرده و برای میهن خود افتخارآفرینی کرده اند که ما امروز مدیون این تعصب و غیرت آنان هستیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور تصریح کرد: خط امام ما در مسیر درست هدایت و ارشاد همواره قابل ملاحظه و مؤثر در دست یابی به موفقیت بوده و بی شک یکی از دلایل اصلی واهمه دشمن از ایران اسلامی همین رهبری داهیانه مقام عظمی ولایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوهای دشمن را با فرهنگ بی حد دفاع مقدس در هم پیچیدیم

آرزوهای دشمن را با فرهنگ بی حد دفاع مقدس در هم پیچیدیم