مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:252022-01-05سياسي

رونمایی از تندیس حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد


آیین رونمایی از تندیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران همراهش به مناسب دومین سالگرد شهادت ایشان در شهرکرد با حضور مسئولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ پیش از ظهر امروز آیین رونمایی از تندیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران همراهش به مناسب دومین سالگرد شهادت ایشان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) و جمعی از مردم و مسئولان در میدان قمربنی هاشم(ع) شهرکرد برگزار شد.

غلامعلی حیدری 15 دی ماه در آیین رونمایی از تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیرات مثبت اجرای برنامه های فرهنگی در جامعه، اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی به گفته مقام معظم رهبری یک شخص نبود، بلکه یک جریان و یک مکتب بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تجلی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، تجلی مکتب عاشورا است و می تواند یک الگو برای همگان باشد، امروز وظیفه داریم یاد این شهید بزرگوار را به هر نحوی زنده نگه داریم، این شهید یک الگوی بسیار ارزشمند برای جوانان این مرز و بوم است.

وی در ادامه با اشاره به خصوصیات شهید حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد: اخلاص، فداکاری، دشمن شناسی، ولایت مداری و مردمی بودن از خصوصیات ارزشمند و بارز این شهید بود و همین خصوصیات موجب شد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تندیس حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد

رونمایی از تندیس حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد