مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:152022-01-05اجتماعي

معرفی بهبودیافتگان از اعتیاد به کارخانه های اردستان/حمایت از چندقلوهای دهک پایین


معتادانی که ترک کرده اند به کارخانه های اردستان برای اشتغال معرفی و به برخی از آنان نیز وام های خوداشتغالی پرداخت می شود.

- ، اظهار داشت: در حوزه امور اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت پوشش هستند و به طور ماهانه با توجه به تعداد اعضای خانواده از بهزیستی مستمری دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه دوقلوها و چند قلوهای دهک پایین جامعه نیز تحت حمایت ما هستند، افزود: در شهرستان اردستان مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست وجود دارد که تحت عنوان شبه خانواده فعالیت می کنند و تعداد این مراکز در شهرستان سه مورد است.

رییس اداره بهزیستی اردستان در خصوص فعالیت های بخش امور اجتماعی، خاطرنشان کرد: اورژانس اجتماعی در زمینه مشکلات کودک آزاری، همسر آزاری و والدین آزاری فعالیت می کند، به بحران های خانوادگی نظیر خودکشی نیز مداخله کرده و پیگیری می کند.

مطلب زاده با بیان اینکه حدود 300 نفر در بخش زنان تحت پوشش بهزیستی هستند، تصریح کرد: یک هزار و 69 معلول در اداره بهزیستی اردستان پرونده دارند که از این تعداد 420 معلول مستمری بگیر هستند.

وی در خصوص خدمات ارائه شده به معلولان، گفت: پرداخت مستمری، شهریه دانشگاه و کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه مسکن، خرید لوازم خانگی و به طور کلی کمک های معیشتی از اقدامات بهزیستی در حوزه توانبخشی معلولین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بهبودیافتگان از اعتیاد به کارخانه های اردستان/حمایت از چندقلوهای دهک پایین

معرفی بهبودیافتگان از اعتیاد به کارخانه های اردستان/حمایت از چندقلوهای دهک پایین