مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:052022-01-05اقتصادي

دربِ کمیته امداد به روی تمام نیازمندان باز است/ پشت نوبتی نداریم


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به جمعیت 180 هزاری خانواده امداد در استان گفت: خوشبختانه هم اکنون خانوار پشت نوبتی نداریم.

- دربِ "کمیته امداد" به روی تمام نیازمندان باز است/ پشت نوبتی نداریم ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به جمعیت 180 هزاری خانواده امداد در استان گفت: خوشبختانه هم اکنون خانوار پشت نوبتی نداریم.

پیمان ترکمانه با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در کرمانشاه، با اشاره به افزایش جمعیت خانواده امداد در سالهای اخیر، گفت: متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی شاهد افزایش مراجعه کنندگان به کمیته امداد بودیم که حقیقتا ناراحت کننده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه جمعیت حال حاضر تحت پوشش کمیته امداد استان را 180 هزار نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد در قالب 82 هزار خانوار تحت پوشش امداد هستند.

ترکمانه با تاکید بر اینکه هم اکنون خانواده پشت نوبتی در استان نداریم، گفت: خوشبختانه تمام خانوارهای نیازمند که واجد شرایط بوده اند تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه به حمایت های خوب مجلس و دولت از خانوارهای نیازمند اشاره کرد و افزود: از سال 97 و به دنبال افزایش قیمت دلار، تبصره 14 در قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربِ کمیته امداد به روی تمام نیازمندان باز است/ پشت نوبتی نداریم

دربِ کمیته امداد به روی تمام نیازمندان باز است/ پشت نوبتی نداریم