مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:052022-01-05سياسي

استکبار را با فرهنگ ایثار و شهادت زمین گیر کردیم


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با تقویت جبهه مقاومت، ایثار و شهادت در 42 سال اخیر دشمنان را در عرصه داخلی و بین المللی زمینگیر کردیم.

- خبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 با محوریت شهید یسری در حسینیه ثارالله اردبیل اظهار کرد: جنگ نابرابری که صدام در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با همراهی نظام شرق و غرب بر ما تحمیل کرد به تمامی یاوه گویان جهان ثابت کرد که ملت ایران دفاع در برابر حق و حقیقت را اصل و ملاک خود قرار داده و از هیچ قدرت پوشالی واهمه ای ندارند.

وی سلحشوری های رزمندگان اسلام را در هشت سال دفاع مقدس به ویژه افتخارات لشکر عاشورا یادآور شد و خاطرنشان کرد: فرماندهان رشیدی از این استان نظیر سردار یسری و سردار شاپور برزگر و … در قالب لشکر عاشورا فتوحات ارزشمندی را به دست آوردند که در تاریخ دفاع مقدس ماندگار شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: در مقطع کنونی ما به تقویت این روحیه ایثار، جهاد و شهادت در بین نسل آینده نیاز داریم و باید به بهترین شکل انتقال مواریث هشت سال دفاع مقدس را انجام دهیم.

محمدی اصل بیان کرد: استکبار جهانی تلاش می کند تا در مقطع کنونی با تحریف جنگ و دستاوردهای آن نسل ما را با اندیشه های پوچ و توخالی لیبرالیسم هدایت کند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار را با فرهنگ ایثار و شهادت زمین گیر کردیم

استکبار را با فرهنگ ایثار و شهادت زمین گیر کردیم