مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 08:552022-01-05سياسي

ضرورت تکمیل تفاهم نامه پایاب سد سهند در قالب پروژه هزار هکتاری تا پایان سال جاری


تکمیل تفاهم نامه ی پایاب سد سهند در قالب پروژه هزار هکتاری از خواسته های فرمانداری است و باید تا پایان سال جاری انجام شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: تکمیل تفاهم نامه ی پایاب سد سهند در قالب پروژه هزار هکتاری از خواسته های فرمانداری است و باید تا پایان سال جاری انجام شود.

امین امینیان در جلسه ی کمیته راهبری پایاب سد سهند اظهار کرد: بخش مکانیکال پی اس سه تا آخر این ماه و بخش الکتریکال پایاب تا آخر بهمن ماه باید تکمیل شود.

وی افزود: ایستگاه پی اس چهار نیز در مجموع پایاب سد سهند باید ایجاد شود تا همزمان با ایستگاه پی اس سه به کار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: موارد ناقص ایستگاه پی اس دو نیز باید بر طرف شود تا بهره برداران بتوانند به طور کل از این مجموعه بهره مند شوند چراکه رفع نواقص این ایستگاه، آنچنان سختی ندارد.

فرماندار هشترود از تلاش های جهادی، یونس فرهمند، رییس اداره برق تشکر کرد و وی را یک مدیر پای کار در همه ی امورات مربوطه عنوان کرد و گفت: اداره برق و بانک کشاورزی از ادارات و نهادهایی هستند که به کارهای مردم در اسرع وقت رسیدگی می کنند.

وی ادامه داد: گزارشات واصله از شرکت تعاونی در خصوص تعاونی های موجود در پایاب سد سهند ستودنی است چرا که با تلاش شبانه روزی پرسنل اداری شرکت تعاونی، بهره برداران از مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل تفاهم نامه پایاب سد سهند در قالب پروژه هزار هکتاری تا پایان سال جاری

ضرورت تکمیل تفاهم نامه پایاب سد سهند در قالب پروژه هزار هکتاری تا پایان سال جاری