مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:402022-01-05اقتصادي

اجرای پروژه تعریض زیرگذر سرحدآباد نیازمندحضور میدانی کارشناسان دارد


معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان فردیس با اشاره به اینکه پروژه زیرگذر سرحدآباد نیازمند اعتبار بیشتری است، گفت: جرای پروژه زیرگذر سرحد آباد بدلیل وجود ریل گرم و تردد لحظه ای قطارها و محدودیت های فنی شرکت راه آهن نیاز به پیگیری نظارت و کارشناسی و حضور میدانی بیشتری دارد.

- بهزاد پرویزی، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در فردیس، از بازدید محل احداث پروژه زیرگذر سرحدآباد و رصد روند اجرای آن خبر داد و گفت: اجرای پروژه زیرگذر سرحد آباد بدلیل وجود ریل گرم و تردد لحظه ای قطارها و محدودیت های فنی شرکت راه آهن نیاز به پیگیری نظارت و کارشناسی و حضور میدانی بیشتری دارد و ما تا حصول نتیجه و بهره برداری از آن پیگیر خواهیم بود.

این مقام مسؤول ادامه داد: با تامین اعتبارات لازم که از قبل حسب دستور فرماندار شهرستان به این پروژه تخصیص داده شده انتظار می رود شهرداری در اجرای آن هیچ فرصتی را از دست ندهد و مطالبه به حق شهروندان شریف سرحدآباد در اسرع وقت محقق شود.

معاون امور عمران فرماندار فردیس با یادآورشدن محرومیت و نواقص زیرساختی موجود در محله سرحدآباد از اجرای پروژه های دیگر در آن منطقه پس از برگزاری مناقصه توسط شهرداری باعناوین بهسازی و زیرسازی معابر، ساماندهی نهر آب و پیاده رو سازی خبر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه تعریض زیرگذر سرحدآباد نیازمندحضور میدانی کارشناسان دارد

اجرای پروژه تعریض زیرگذر سرحدآباد نیازمندحضور میدانی کارشناسان دارد