مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:152022-01-05اقتصادي

وقتی انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر لنگ اعتبار است


مدیرعامل شرکت تعاونی ساماندهی صنوف آلاینده بیرجند گفت: در زمینه انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر در حوزه تامین زیرساخت ها و اعتبارسنجی برای آن مشکل داریم و همین امر روند را کند کرده است.

- محمدحسین دلیر در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که تا پایان سال 1400 صنوف آلاینده به خارج از شهر منتقل خواهند شد، اظهار کرد: این امر بعید است چراکه اخیرا نزدیک به 27 یا 28 هکتار آزاد شده که 15 هکتار برای شهرداری بوده که جدیدا برای انعقاد قرارداد دارند به شهرداری معرفی می شوند و پروانه ساختمانی 10 هکتار نیز مربوط به مسکن و شهرسازی بوده که آن نیز هنوز 30 هزار متر از آن مانده که فرآیند زمانی این ها طولانی است.

وی با بیان اینکه مشکل وقفی بودن زمین ها و زیرساخت ها حل شد، بیان کرد: مشکل وقفی بودن این زمین ها حل شد، اما بحث زیرساخت هایش هنوز برای برق فشار ضعیف مشکل داریم و با اعتبارات شهرستانی هم این امر قابل تامین نیست.

مدیرعامل شرکت تعاونی ساماندهی صنوف آلاینده بیرجند با اشاره به پیگیری های فرمانداری، ادامه داد: برق فشار متوسط این فضا کامل شده، اما مشکل برق فشار ضعیف باقی مانده؛ بناتبراین صنوفی که بیشترین سر و صدا را دارند و از نظر بهداشتی مشکل دارند باید در این مکان مستقر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر لنگ اعتبار است

وقتی انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر لنگ اعتبار است