مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 17:402022-01-04سياسي

400 هزار منزل در اهواز فاقد سند هستند


400 هزار نفر در اهواز منازلی فاقد سند دارند که برای اعطای اسناد منازل فاقد سند در مناطق محروم اهواز عوارض مربوط به شهرداری را دریافت نمی کنیم.

- اهواز- عضو شورای شهر اهواز گفت: 400 هزار نفر در اهواز منازلی فاقد سند دارند که برای اعطای اسناد منازل فاقد سند در مناطق محروم اهواز عوارض مربوط به شهرداری را دریافت نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محسن موسوی عصر امروز در مراسم یادواره خدمت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می گفت امام راحل با آن همه عظمت خود در وصیت نامه اش می فرمایند که جانم فدای ملت ایران پس از آن من حاج قاسم و دیگر سرداران همه فدای این ملت هستیم.

وی افزود: همه مسئولان و اعضای شورای شهر به لطف رأی مردم موفق به خدمتگذار بودن شده ایم و چون منت رأی مردم بر سرمان است، وظیفه داریم که به آنها خدمت کنیم.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: برای جمع آوری نخاله های ساختمانی کوی سلیم آباد یک طرح ضربتی در این منطقه اجرا و هرچه سریع تر نسبت به تخلیه این زباله ها اقدام می شود.

وی با تأکید بر اینکه باید هرچه سریع تر نسبت به لایروبی جوی های روباز و جمع آوری زباله های خارج شده از این جوی ها اقدام شود، ادامه داد: سازمان فضای سبز شهرداری مملو از نهال است و باید با کمک گروه های جهادی نسبت به کاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار منزل در اهواز فاقد سند هستند

400 هزار منزل در اهواز فاقد سند هستند