مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:402022-01-04اقتصادي

کشف و ضبط 6 کامیون لوازم خانگی قاچاق در امین حضور


سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امروز در جریان یکی از گشت های نظارتی 6 دستگاه کامیون لوازم خانگی قاچاق به ارزش 3 میلیارد تومان در واحدهای عرضه کننده کشف و ضبط شد.

- حمیدرضا دهقانی نیا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: بعدازظهر امروز در جریان یکی از گشت های نظارتی معاونت بازرسی و نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت که کشف و ضبط شد؛ این واحد متخلف از انبار خود جهت دپوی کالا های قاچاق استفاده می کرده است.

   سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: در این اقدام، نزدیک به 6 دستگاه کامیون لوازم خانگی قاچاق کشف و ضبط شده است که اغلب اقلام مکشوفه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و جاروبرقی با برند کره ای و قاچاق بوده است؛ لازم به ذکر است، بر اساس برآوردهای اولیه، ارزش ریالی کالا های مکشوفه نزدیک به 2.

5 الی 3 میلیارد تومان تخمین زده می شود.

دهقانی نیا بیان داشت: مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با عرضه کنندگان لوازم خانگی قاچاق بر اساس ماده 13 و بند ذ ماده 2 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفته است؛ همه کالا های مشمول ضوابط اختصاصی تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از جمله لوازم خانگی باید در محل عرضه و فروش دارای شناسه کالا و کد رهگیری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 6 کامیون لوازم خانگی قاچاق در امین حضور

کشف و ضبط 6 کامیون لوازم خانگی قاچاق در امین حضور