مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:352022-01-04اقتصادي

آغاز پروژه تقاطع غیرهمسطح پل راوند کاشان از سال آینده


مجری طرح های زیربنایی استان اصفهان و آزادراه های جنوب و جنوب شرق کشور گفت: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح پل راوند از سال آینده آغاز می شود.

- ، علیرضا صلواتی ظهر سه شنبه در حاشیه سفر به کاشان اظهار داشت: حوزه طرح های زیربنایی جنوب و جنوب شرق کشور در سه بخش راه، آزادراه و راه آهن فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه در این حوزه 41 طرح ملی داریم، ابراز داشت: برای این طرح ها در مجموع 250 هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

آزادراه شیراز-اصفهان 92 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است مجری طرح های زیربنایی استان اصفهان و آزادراه های جنوب و جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه یکی از مهمترین این طرح ها آزادراه شیراز-اصفهان است، تصریح کرد: این طرح ملی تاکنون حدود 92 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اینکه امید داریم این طرح ملی تا 6 ماه آینده افتتاح و برای استفاده هموطنان مورد بهره برداری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: میزان اعتبار اختصاص شده به این طرح 50 هزار میلیارد ریال است.

صلواتی با بیان اینکه یکی از مهمترین طرح ها در شهرستان کاشان تقاطع غیرهمسطح پل راوند است، گفت: مطالعات لازم برای اجرای این پروژه در حال طراحی است و این پروژه از سال آینده آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه تقاطع غیرهمسطح پل راوند کاشان از سال آینده

آغاز پروژه تقاطع غیرهمسطح پل راوند کاشان از سال آینده