مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:002022-01-04بين الملل

پامپئو؛از من و ترامپ حفاظت کنید؛تهدید ایران بی سابقه است


مایک پامپئو که در دولت دونالد ترامپ رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و سپس وزیر خارجه این کشور بود، در یک مصاحبه تازه خواستار حفاظت خودش و دونالد ترامپ در برابر «تهدیدات ایران» شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، با گذشت ساعاتی پس از برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، یک مقام ارشد آمریکایی دخیل در شهادت فرمانده سابق نیروی قدس درباره امنیت خود و رییس جمهور سابق آمریکا ابراز نگرانی کرد.

مایک پامپئو در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز از اقدام تروریستی واشنگتن در حمله سیزدهم دی ماه 1398 به سپهبد شهید قاسم سلیمانی پرداخت و از دولت جو بایدن خواست که از او و دیگر آمریکایی ها حفاظت کند.

این سیاستمدار آمریکایی که در دولت دونالد ترامپ سابقه انجام اقدامات ضد ایرانی و خصمانه زیادی را در کارنامه خود دارد، در این مصاحبه به سخنرانی رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه (دیروز) در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران خطاب به آمریکایی ها گفت: حاج قاسم سلیمانی مهمان رسمی نخست وزیر عراق بود، شما هم سیادت عراق را شکستید و هم یک ملت را ترور کردید، نه یک شخص را.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو؛از من و ترامپ حفاظت کنید؛تهدید ایران بی سابقه است

پامپئو؛از من و ترامپ حفاظت کنید؛تهدید ایران بی سابقه است