مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 10:502022-01-04سياسي

راز ماندگاری سردار سلیمانی درک پیام الهی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، راز ماندگاری و بقاء سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی را درک پیام الهی توسط آن شهید والامقام برشمرد.

- اسماعیل محبی پور سه شنبه 14 دی در جلسه شورای اداری شهرستان سپیدان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به ویژگی های سردار دلها اشاره و اظهار کرد: این یکی از ویژگی های بزرگ حاج قاسم اینست که بعد از گذشت دو سال از شهادت ایشان، داغ ایشان هنوز تازه است.

محبی پور اضافه کرد: باید چرایی این مسئله را از زندگانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نگاه کنیم که داغ امام حسین (ع) نیز تا قیامت سردشدنی نیست لذا کسی که مشی حضرت اباعبدالله حسین (ع) رادر زندگی خود پیاده کند مطمئنا این ویژگی ها نصیب او خواهد شد اما هر میزان اخلاص بیشتر باشد و هر چقدر صدق و راستگویی در رفتار و کردار بالاتر باشد حتما این ویژگیها در انسان برجسته تر خواهد شد.

او افزود: شهرستان سپیدان نیز یک شخصیت ماندگار همچون شهید قنوتی که نخستین شهید روحانی دفاع مقدس نیز هستند را دارد که اهل این شهرستان نبود اما اسم این شهید به سبب آثار ماندگاری که داشت و همچنین به سبب خدمت و توجهی که به مردم داشت در این شهرستان ماندگار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز ماندگاری سردار سلیمانی درک پیام الهی است

راز ماندگاری سردار سلیمانی درک پیام الهی است