مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:352022-01-04فرهنگي

هیپنوتیزم تماشاگران در یک جشنواره سینمایی


یک هیپنوتیزم کننده تماشاگران را به صورت جمعی هیپنوتیزم خواهد کرد و شرایط ذهنی آنها را بر اساس فضا و مضمون فیلم تغییر خواهد داد.

- جشنواره بین المللی فیلم گوتنبرگ قصد دارد تماشاگران را پیش از نمایش چند فیلم به صورت جمعی هیپنوتیزم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره فیلم گوتنبرگ در کشور سوئد که پیش از این نیز دست به تجربه های عجیب و غریب چون نمایش فیلم برای مخاطبان با محبوس کردن آنها در تابوت و یا نمایش انفرادی برای یک نفر در فانوس دریایی به مدت 7 روز را داشته ، اعلام کرده برای دوره جدید خود، قصد دارد برای فیلم های نمایش ویژه، تماشاگران را به صورت جمعی هیپنوتیزم کند.

در نمایش ویژه سه فیلم مموریا ساخته آپیچاتپونگ ویراستاکول ، سرزمین رویاها از شیرین نشاط و درام روانشناختی با شیطان حرف نزن به کارگردانی کریستین تافدروپ ، یک هیپنوتیزم کننده تماشاگران را به صورت جمعی هیپنوتیزم خواهد کرد و شرایط ذهنی آنها را بر اساس فضا و مضمون فیلم تغییر خواهد داد، البته تماشاگران پس از پایان فیلم از هیپنوتیزم خارج می شوند.

به گفته یوناس هولمبرگ ، مدیر هنری جشنواره گوتبورگ، هدف از این تجربه ایجاد پرسش هایی در مورد اطاعت، سرپیچی و کنترل است، پرسش هایی که با قوانین و محدودیت های سال گذشته که در طول همه گیری ویروس کرونا اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیپنوتیزم تماشاگران در یک جشنواره سینمایی

هیپنوتیزم تماشاگران در یک جشنواره سینمایی