مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:202022-01-04سياسي

هیئت های مذهبی با بصیرت در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند


هیئت های مذهبی با هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدصادق معتمدیان در دیدار شورای هیئت های مذهبی و جمعی از اعضای کانون مداحان استان با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای تهاجم فرهنگی به کشورمان و بخصوص در استان های مرزی، گفت: دشمن با اقدامات سازمان یافته، وحدت و همدلی اقوام و مذاهب مختلف را در ایران هدف قرار داده که باید آگاهانه با توطئه های تفرقه افکنانه مقابله شود.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه به مقوله فرهنگ دارد، افزود: نهادها و سازمان های فرهنگی و مذهبی مختلف با جدیتی فراتر از گذشته، خود را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن آماده کنند.

معتمدیان در ادامه مدیریت واحد مجموعه های فرهنگی بخصوص در استان های مرزی را ضروری دانسته و تصریح کرد: اقدامات سلیقه ای و جزیره ای در حوزه های فرهنگی، پاسخگوی نیاز جامعه نیست و فعالیت در این حوزه باید با محوریت شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی باشد.

استاندار آذربایجان غربی هدف اصلی تحریم های اقتصادی دشمن را فشار به اقشار آسیب پذیر کشورمان اعلام کرده و یادآور شد: دولت با تغییرات در برنامه بودجه سال 1401 و با آگاهی از وضعیت کشور، به دنبال کاهش فشار اقتصادی بر روی مردم و دهک های ضعیف جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی با بصیرت در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند

هیئت های مذهبی با بصیرت در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند