مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:052022-01-04حوادث

انهدام باند 11 نفرهٔ سارقان سیم برق با 120 فقره سرقت در قزوین


جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند 11 نفرهٔ سرقت سیم برق و کشف 120 فقره سرقت سیم هوایی در شهرستان های قزوین و آبیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، داود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان قزوین، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی به سرنخ هایی از دست داشتن 2 سارق سابقه دار خودرو در این خصوص رسیدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: پس از شناسایی مخفی گاه سارقان، با هماهنگی قضایی دستگیر شده و در تحقیقات پلیس به 120 فقره سرقت سیم برق با همکاری 9 تن دیگر در شهرستان های قزوین  وآبیک اعتراف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: سارقین با خودروهای 206، پراید و پیکان وانت و با پلاک های مسروقه با استفاده از متهمان زن در پوشش خانواده در نیمه های شب اقدام به سرقت سیم برق هوایی می کردند.

وی خاطرنشان کرد: هر 9 نفر هم دست متهمان در عملیات سریع و غافلگیرانهٔ پلیس در شهرستان های قزوین و آبیک دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

عبدالمالکی با بیان این که با تلاش صورت گرفته مالخر این اموال در یک گاراژ ضایعاتی در یکی ازخیابان شهر قزوین دستگیر شده است، بیان کرد: با اعتراف این مالخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 11 نفرهٔ سارقان سیم برق با 120 فقره سرقت در قزوین

انهدام باند 11 نفرهٔ سارقان سیم برق با 120 فقره سرقت در قزوین