مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:452022-01-04سياسي

مردم زنجان باید از مزایای پسماند سرب و روی بهره مند شوند


مردم استان زنجان باید از مزایا و منافع اقتصادی پسماند سرب و روی بهرمند شوند.

- ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور دادستان مرکز استان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شد، گفت: همانطوری که در گذشته مردم شریف استان از مشکلات و معضلات پسماند سرب و روی رنج برده اند، باید از مزایا و منافع اقتصادی آن نیز بهرمند شود.

صادقی نیارکی تاکید کرد: دپوی پسماند سرب روی معضل چندین ساله استان که عوارض زیست محیطی و مشکلات امنیتی برای استان ایجاد کرده بود با پیگیری دستگاه قضایی امروز این مشکل با انتقال به محل جدید حل شده است.

وی در ادامه به کوتاهی دستگاه های اجرای ذیربط در ادامه رسیدگی به این معضل گفت: با گذشت حدود یک و نیم سال از انتقال محل پسماند سرب و روی به روستای سردهات ولی متاسفانه دیده می شود دستگاه های ذی ربط در انجام وظایف خود برای تعیین تکلیف پسماند سرب و روی کوتاهی کرده اند.

رییس کل دادگستری زنجان ضمن تاکید بر بهره مندی مردم استان از منافع و مزایای اقتصادی پسماند سرب و روی در کوتاه ترین زمان ممکن افزود: همانطوری که مردم شریف استان از مشکلات و معضلات این پسماند رنج برده اند باید از مزایا و منافع اقتصادی آن نیز بهرمند شود که این موضوع جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده و هم در رای دادگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم زنجان باید از مزایای پسماند سرب و روی بهره مند شوند

مردم زنجان باید از مزایای پسماند سرب و روی بهره مند شوند