مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 04:502022-01-04اقتصادي

گردش سالانه قاچاق سیگار در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ورود، خرید، فروش و توزیع سیگار قاچاق در کشور این روز ها به یکی از آسان ترین شغل ها تبدیل شده است که تقریبا هیچ نهاد نظارتی هم پی آن را نمی گیرد، - میزان قاچاق سیگار به کشور سالانه 20 میلیارد نخ است و قیمت هر نخ سیگار وینستون یکهزار تومان و قیمت هر نخ سیگار مارلبرو 2500 تومان است،.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ورود، خرید، فروش و توزیع سیگار قاچاق در کشور این روز ها به یکی از آسان ترین شغل ها تبدیل شده است که تقریبا هیچ نهاد نظارتی هم پی آن را نمی گیرد، طوری که انواع و اقسام سیگار های قاچاق به وفور در دکه های روزنامه فروشی و سوپرمارکت ها پیدا می شود.

از طرف دیگر قاچاق این محصول نیز به راحتی از طریق لنچ های باری به کشور و از طریق خودرو های شوتی (قاچاق بر) به صورت روزانه در سراسر کشور توزیع و پخش می شود.

این در حالی است که ارزش سالانه و سود قاچاقچیان از بازار سیگار معادل درآمد چهار ماه سازمان امور مالیاتی کشور یا معادل چهاربرابر کل بودجه پیشنهاد داده شده سال 1401 برای اجرای طرح و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کشور است.

در این گزارش قصد داریم روند تولید، واردات قاچاق و رسمی سیگار و نحوه توزیع آن در سراسر کشور را مورد بررسی قرار داده سپس به مهم ترین راهکار های عملی مبارزه با قاچاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش سالانه قاچاق سیگار در کشور

گردش سالانه قاچاق سیگار در کشور