مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 14:102022-01-03ورزشي

ذوب آهن ترمز پیکان را در اصفهان کشید/ باریج اسانس، شهرداری ورامین را به کما برد


هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال زنان باشگاه های کشور با پیروزی قاطع ذوب آهن مقابل پیکان در اصفهان و باریج اسانس در کاشان برابر شهرداری ورامین همراه بود.

- ایسنا/اصفهان هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال زنان باشگاه های کشور با پیروزی قاطع ذوب آهن مقابل پیکان در اصفهان و باریج اسانس در کاشان برابر شهرداری ورامین همراه بود.

هفته سیزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران جام سردار دل ها امروز (دوشنبه، 13 دی ماه) با برگزاری 4 دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، کاشان، اصفهان پیگیری می شود.

در سالن رهنما ورزشگاه ملت اصفهان تیم ذوب آهن میزبان پیکان تهران بود، شاگردان شریف زاده که به نظر می رسید کارسختی مقابل نماینده خودروسازان نداشته باشند، ست های اول و دوم را با نتیجه 25 بر16 و 25 بر19 به برتری رسیدند، اما در ست سوم این بازیکنان پیکان بودند که حریف سبزپوش خود را به دردسر انداختند و امتیازات خوبی در ابتدای این ست به نام خود کردند، در حالی که پیکان 9بر 5 از ذوب آهن پیشی گرفته بود، ذوبی ها آرام آرام سرعت گرفتند و علاوه بر جبران امتیازات از دست رفته سعی کردند با ریسک کم تری حرکت کنند و در نهایت این ست با نتیجه 25 بر22 به ذوب آهن به پایان رسید تا دو تیم پیش از یک ساعت و 29 دقیقه رقابت 3 برصفر به سود ذوب آهن به پایان برسد و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن ترمز پیکان را در اصفهان کشید/ باریج اسانس، شهرداری ورامین را به کما برد

ذوب آهن ترمز پیکان را در اصفهان کشید/ باریج اسانس، شهرداری ورامین را به کما برد