مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 13:252022-01-03حوادث

انتقال 190 قایق صیادی و تفریحی دیّر به پناهگاه های امن


رییس اداره شیلات شهرستان دیّر از اجرای مصوبه اخیر ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای انتقال قایق های صیادی و تفریحی به پناهگاه های امن خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس اداره شیلات شهرستان دیّر از اجرای مصوبه اخیر ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای انتقال قایق های صیادی و تفریحی به پناهگاه های امن خبر داد.

عقیل امینی با اشاره به دستور فرماندار دیّر به اعضاء ستاد مدیریت بحران این شهرستان جهت اقدامات حفاظتی در مقابله با حوادث احتمالی ناشی از وقوع بارندگی شدید و متلاطم شدن دریا اظهار کرد: تاکنون بیش از 190 فروند قایق از حوضچه شهرداری خارج و به اسکله های شیلات، بندر، اولی شمالی و سطح شهر منتقل شده اند.

وی اضافه کرد: 90 فروند از این قایق ها که به اسکله های اشاره شده منتقل شده اند، خارج از حوضچه و بر روی بازوی موج شکن این بنادر قرار گرفته اند تا از طغیان احتمالی دریا در امان باشند.

رییس اداره شیلات شهرستان دیر از اجرای مصوبه اخیر ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای انتقال قایق های صیادی و تفریحی به پناه گاههای امن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره شیلات استان بوشهر، بندر دیر در 200 کیلومتری مرکز استان بوشهر واقع شده و بزرگترین بندر صیادی کشور در آن قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 190 قایق صیادی و تفریحی دیّر به پناهگاه های امن

انتقال 190 قایق صیادی و تفریحی دیّر به پناهگاه های امن