مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 12:402022-01-03سياسي

فرهنگ و هنر برای شهید سلیمانی مهم بود/ دعای شهادت حاج قاسم


مراسم رونمایی از 2 کتاب گویای «هم راه» و «هم سایه» همزمان با دومین سالگرد شهاد حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ایران صدا برگزار شد.

- مراسم رونمایی از 2 کتاب گویای هم راه و هم سایه همزمان با دومین سالگرد شهاد حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ایران صدا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مجموعه ایران صدا مراسم بزرگداشتی را به همراه رونمایی از 2 کتاب گویای هم راه و هم سایه به کارگردانی محمدحسین لطیفی و با بازی فرهاد قائمیان برگزار کرد.

این مراسم با حضور سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علی بخشی زاده معاون صدا، محمدحسین لطیفی کارگردان، فرهاد قائمیان بازیگر و جمعی از خانواده های شهدا همراه شد.

مهدی شاملو مدیر ایران صدا در این مراسم گفت: حرف های مهم گفته شده در تاریخ باید به بستر هنر دربیاید و هنرمندان در ساخت این آثار مشارکت کنند.

وی با اشاره به تولید کتاب گویای هم راه و هم سایه عنوان کرد: هم سایه به صورت نمایش رادیویی تولید شد و امیدواریم بتوانیم با این اقدامات نکاتی را که مردم از فعالیت های سردار قاسم سلیمانی لازم است بدانند را منعکس کنیم.

سیروس دهقان شیری از همرزمان و محافظان سردار سلیمانی که کتاب هم راه را بر اساس خاطرات سردار سلیمانی نوشته است بیان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ و هنر برای شهید سلیمانی مهم بود/ دعای شهادت حاج قاسم

فرهنگ و هنر برای شهید سلیمانی مهم بود/ دعای شهادت حاج قاسم