مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:052022-01-03اقتصادي

کاداستر بیش از 11 هزار هکتار از اراضی ملی دماوند و فیروزکوه


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اخذ سند تک برگی برای بیش از 11 هزار هکتار از اراضی ملی در شهرستان های دماوند و فیروزکوه خبر داد.

- مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اخذ سند تک برگی برای بیش از 11 هزار هکتار از اراضی ملی در شهرستان های دماوند و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علینقی حیدریان گفت: تثبیت مالکیت دولت با اخذ سند کاداستر (سند تک برگی) به میزان 1532 هکتار از اراضی ملی پلاک ویرانه، 2200 هکتار از اراضی ملی پلاک های گلگنگک و گرگینه و 905 هکتار از اراضی ملی پلاک سید آباد در شهرستان دماوند و 6684 هکتار از اراضی ملی پلاکهای پلنگ آب،نجفدر و ارومیان در شهرستان فیروزکوه به منظور جلوگیری از زمین خواری با همت روسای ادارات منابع طبیعی این دو شهرستان و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستانهای دماوند و فیروزکوه انجام شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران ادامه داد: اجرای طرح کاداستر در استان موجب کاهش اختلافات دولت و مردم می شود.

وی افزود: هدف از کاداستر اراضی ملی اجرای تکلیف قانونی و تثبیت مالکیت دولت، جلوگیری از زمین خواری و تعرض به انفال ، ایجاد اطمینان و اعتماد در معاملات املاک و سرعت در انجام آن، کاهش فراوان تصرفات ملکی و دعاوی مربوط به دادگاه ها و کاهش حجم پرونده های قضایی، شناسنامه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاداستر بیش از 11 هزار هکتار از اراضی ملی دماوند و فیروزکوه

کاداستر بیش از 11 هزار هکتار از اراضی ملی دماوند و فیروزکوه