مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:152022-01-03سياسي

دستور دشمن تحریف و پاک کردن حافظه تاریخی ایران است


معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: برای نسل جوان تاریخچه انقلاب اسلامی را تبیین نکرده ایم، دستور دشمن تحریف تاریخ و پاک کردن حافظه تاریخی ایران است و برپایی نشست های بصیرتی جلوگیری از این حربه دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران ظهر امروز در مراسم ایام الله دهه بصیرت و سالروز شهادت شهید سلیمانی که به همت بسیج ادارات شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: در جمع انقلابیون ورامین حرف از بصیرت زدن سخت است، این مردم در تاریخ کاری کردند که همه ایران بدنبال بصیرت مردم این دیار در حرکت هستند.

وی با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی گفت: زمانی در قبل از انقلاب، مقامات آمریکایی، ایران را جزیره ثبات امنیت خود نامیدند، اما مردم ایران و خصوصا مردم ورامین و قیام آنها در دی ماه سال 57 نگذاشت ایران حیات خلوت استعمار گران بماند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران ادامه داد: برای نسل جوان تاریخچه انقلاب اسلامی را تبیین نکرده ایم، دستور دشمن تحریف تاریخ و پاک کردن حافظه تاریخی ایران است و برپایی نشست های بصیرتی جلوگیری از این حربه دشمن است.

وی انقلاب اسلامی را پیوند خورده مکتب اهل بیت(ع) دانست و تصریح کرد: افتخار شیعه این است که این انقلاب به مصحف حضرت زهرا (س) پیوند خورده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دشمن تحریف و پاک کردن حافظه تاریخی ایران است

دستور دشمن تحریف و پاک کردن حافظه تاریخی ایران است