مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:252022-01-03سياسي

سردار سلیمانی لشکر مقاومت را در منطقه تثبیت کرد/حاج قاسم بله قربان گوی ولایت


معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم سلیمانی لشکر مقاومت را در منطقه تثبیت کرد، حتی بعد از شهادتش این مقاومت به کابوسی برای آمریکا بدل شده است.

- اردبیل- معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم سلیمانی لشگر مقاومت را در منطقه تثبیت کرد، حتی بعد از شهادتش این مقاومت به کابوسی برای آمریکا بدل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یدالله جوانی صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای عملیات کربلای 4 و 5 در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت است و با گذشت 2 سال از شهادت وی آنچه که همگان با چشم خود چه در داخل کشور و چه در فراتر از مرزها مشاهده کردند، این بود که سردار سلیمانی نماد بارز حق طلبی و حق خواهی بود که آمریکا را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی مهمترین دشمن استکبار بود به گونه ای که هیئت حاکمه آمریکا و در رأس آن ترامپ که از برنامه های مقاومت سردار به سطوح آمده بودند با دستور مستقیم شهادت وی را طراحی کردند با این تصور که با به شهادت رساندن سردار، مقاومت در منطقه تعطیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی لشکر مقاومت را در منطقه تثبیت کرد/حاج قاسم بله قربان گوی ولایت

سردار سلیمانی لشکر مقاومت را در منطقه تثبیت کرد/حاج قاسم بله قربان گوی ولایت