مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:252022-01-03سياسي

سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب قرآن بود


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب قرآن بود که خود را با رنگ خدایی در خط ولایت قرار داد.

- اردبیل- مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب قرآن بود که خود را با رنگ خدایی در خط ولایت قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر نگار مهر، حجت الاسلام نجات فیاضی صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای عملیات کربلای 4 و 5 در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: نام سردار سلیمانی آمیخته با اخلاص و ادب است و بر همه ما واجب است تا نهضت بزرگی را که بعد از شهادت این سردار دل ها نه تنها در کشورمان بلکه در جهان راه اندازی شده، تأسی و اطاعت کنیم.

وی تصریح کرد: برخی انسان ها به قدری خود را بزرگ داشته و مصداق قرآن قرار می دهند که در نزد پروردگار نیز جایگاهی والا یافته و خود را به قرب الهی نزدیک می کنند که سردار سلیمانی خود مصداق این آیات قرآن است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تلاش کرد تا در عالم رنگ الهی به خود بزند، گفت: این شهید والامقام با شخصیتی که در دنیا داشت در مکتب قرآن، ولایت فقیه و الهی پرورش یافت و خود را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب قرآن بود

سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب قرآن بود