مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:002022-01-03اجتماعي

تردد در گردنه های مهاباد بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: به دلیل بارش برف و کولاک تردد در گردنه های زمزیران و قره بلاغ مهاباد بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست.

- ، محسن خادمی در این زمینه اظهار کرد: بر اثر بارش برف و کولاک و کاهش دمای هوا تردد در گردنه های زمزیران در محور مهاباد - سردشت و قره بلاغ در محور مهاباد - بوکان در جاده برهان این شهرستان بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: هم اکنون بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان در جریان بوده و موجب شده تردد در گردنه های برفگیر این شهرستان به کندی صورت بگیرد.

خادمی با بیان اینکه بارش برف در تمامی محورهای این شهرستان تداوم داشته و در جاده مهاباد به ارومیه همراه با کولاک است اضافه کرد: در برخی محورها از جمله مهاباد به ارومیه در حدفاصل سد حسنلو، گردنه قره بلاغ و گردنه زمزیران نیز پدیده مه غلیظ نیز گزارش شده است که دید افقی را به حدود 50 تا 100 متر کاهش داده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد افزود: از زمان آغاز برف در صبح امروز تاکنون گروه های راهداری در مسیرهای بین شهری به ویژه گردنه های برفگیر استقرار پیدا کرده و اقدام به نمک پاشی و برف روبی محورهای مواصلاتی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در گردنه های مهاباد بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست

تردد در گردنه های مهاباد بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست