مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 06:152022-01-03سياسي

تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای مقابله با اومیکرون ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: استقبال از تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای ایجاد ایمنی و محافظت در برابر سویه اومیکرون ضروری است.

- ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: استقبال از تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای ایجاد ایمنی و محافظت در برابر سویه اومیکرون ضروری است.

علی رئوفی صبح امروز (13 دی ماه) در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، با اشاره به شیوع سویه جدید ویروس کرونا، عنوان کرد: استفاده از ماسک نقش بسزایی در جلوگیری از گسترش و سرایت این ویروس دارد.

وی در همین خصوص، افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، عدم شرکت در تجمعات عمومی و خانوادگی و عدم عادی انگاری برای پیشگیری از درگیر شدن استان با حجم بالای مبتلایان و بستری های ناشی از کرونا در سویه جدید این ویروس، بسیار حائز اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با تاکید بر اجرای مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: تمامی مصوبات ستادهای ملی و استانی جهت مقابله با کرونا لازم الاجرا هستند و دستگاه های اجرایی به صورت ویژه عملیاتی شدن مصوبات را دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای مقابله با اومیکرون ضروری است

تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای مقابله با اومیکرون ضروری است