مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 19:402022-01-02اقتصادي

پرداخت 29 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی


مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان کردستان از پرداخت 29 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از طریق این صندوق به نیازمندان کردستانی در 9 ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان کردستان از پرداخت 29 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از طریق این صندوق به نیازمندان کردستانی در 9 ماهه نخست امسال خبر داد.

حبیب اله ناصری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در جهت ترویج فرهنگ قرض الحسنه و اهداف بانکداری اسلامی و پرداخت تسهیلات به نیازمندان تاسیس شده، اظهار کرد: از طریق این صندوق 2600 فقره تسهیلات قرض الحسنه در 9 ماهه نخست امسال به نیازمندان این استان پرداخت شده است.

وی افزود: 1700 فقره از این تسهیلات به مبلغ 17 میلیارد و 500 میلیون تومان دربخش خدمات حمایتی و درمانی و کارگشایی بوده است .

ناصری با بیان اینکه 350 فقره تسهیلات به مبلغ هفت میلیارد تومان نیز در بخش اشتغال زایی پرداخت شده، گفت: در بخش کمک به تامین مسکن مددجویان نیز 384 فقره تسهیلات به مبلغ سه میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 166 فقره تسهیلات به مبلغ یک میلیارد و نیم نیز در بخش کمک به تحصیل دانشجویان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 29 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

پرداخت 29 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی