مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 18:002022-01-02ورزشي

تیم والیبال منتخب جاجرم و شوقان، قهرمان مسابقات آقایان خراسان شمالی


تیم والیبال آقایان منتخب جاجرم و شوقان با پیروزی مقابل درب های اتوماتیک ریاضی شیروان، قهرمان مسابقات والیبال آقایان خراسان شمالی شد.

- ایسنا/خراسان شمالی تیم والیبال آقایان منتخب جاجرم و شوقان با پیروزی مقابل درب های اتوماتیک ریاضی شیروان، قهرمان مسابقات والیبال آقایان خراسان شمالی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فینال مسابقات والیبال آقایان استان که امروز از ساعت 18 شروع شد با نتیجه سه بر یک به سود تیم منتخب جاجرم و شوقان که در مقابل تیم درب های اتوماتیک ریاضی شیروان قرار گرفته بود به پایان رسید.

تیم والیبال آقایان منتخب جاجرم و شوقان توانست ست نخست را با کسب نتیجه 25 بر 22 پیروز به رختکن برود اما در ادامه با نتیجه 22 بر 25 ست دوم را واگذار کرد.

اما ست سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 18 به سود تیم والیبال آقایان منتخب جاجرم و شوقان به پایان رسید.

رییس هیئت والیبال خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا در این باره گفت: مسابقات آقایان استان با تیم هایی پر قدرت و توانمند برگزار شد که در آن شاهد رقابت های دوستانه و خوبی بودیم.

فرهاد قلی زاده با اشاره به داوران فینال این مسابقات در استان اظهار کرد: داور اول هادی مرتضوی، داور دوم اکبر کریم زاده و علیرضا شجاعی به عنوان منشی میز مسابقه فینال را قضاوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم والیبال منتخب جاجرم و شوقان، قهرمان مسابقات آقایان خراسان شمالی

تیم والیبال منتخب جاجرم و شوقان، قهرمان مسابقات آقایان خراسان شمالی