مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 17:152022-01-02سياسي

مشاور رییسی: هرگونه اختلاف و سوء تفاهم نشانه عدم اطلاع و جهالت است


در مورد حضرت عیسی (ع) در روایات اسلامی آمده است که ایشان در دولت عدل الهی که توسط امام مهدی(عج) اقامه می شود، هم حضور و هم مشارکت دارند.

- در مورد حضرت عیسی (ع) در روایات اسلامی آمده است که ایشان در دولت عدل الهی که توسط امام مهدی(عج) اقامه می شود، هم حضور و هم مشارکت دارند.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: وجود جنگ و تنش در جهان به خاطر انحراف از توصیه های انبیای الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با حضور در کلیسای ماگیورگیس قدیس میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) را به همه مسیحیان و همه انسان های آزاده جهان تبریک گفت.

ماموستا عبدالسلام کریمی همچنین در این کلیسا با اسقف کلیسای شرق آشوری در ایران دیدار و با ابلاغ سلام و تبریک رییس جمهور به مناسبت میلاد حضرت عیسی (ع) و آغاز سال نو میلادی اظهارداشت: حضرت مسیح(ع) مبشر عشق و محبت و آزادی برای همه انسان های جهان هستند و میلاد فرخنده ایشان در حقیقت جشن احیای پیام آزادی و آزادگی در جهان باشد.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با بیان اینکه حضرت عیسی جزو پیامبران اولوالعزم محسوب می شوند، گفت: همه انبیای الهی رسول و فرستاده خداوند و برای رهایی انسان هاآمده اند و خداوند فرموده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور رییسی: هرگونه اختلاف و سوء تفاهم نشانه عدم اطلاع و جهالت است

مشاور رییسی: هرگونه اختلاف و سوء تفاهم نشانه عدم اطلاع و جهالت است