مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 14:052022-01-02سياسي

«دشمن شناسی» ویژگی بارز سردار سلیمانی بود


معاون اول دادستان کشور «دشمن شناسی» را ویژگی بارز سردار سلیمانی دانست و گفت: در برخی مقاطع فکر کردیم با لبخند زدن و قدم زدن با دشمن، دل های آنها با ما صاف خواهد شد اما طبق گفته قرآن ما پشیمان شدیم! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور امروز در همایش ابعاد بین المللی و حقوقی ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در لانه جاسوسی سابق آرمیکا برگزار شد، با اشاره به ارادت سردار سلیمانی به اهل بیت (ع) و تلاش آن شهید برای دفاع از حرم اهل بیت اظهار کرد: وقتی داعش، توحش را به اوج خود رساند و انسان ها را زنده زنده می سوزاند و سر می برید، قصد آنها تعرض به اهل بیت بود، سردار دل ها بند پوتین ها را بست و شجاعانه به مقابله با داعش پرداخت.

وی ادامه داد: مکتب اهل بیت (ع)، مکتب شجاعت است و در سراسر تاریح دشمنان اهل بیت و آزادی و آزادی خواهی نمی توانستند عظمت اهل بیت (ع) را تحمل کنند و همیشه می خواستند سر راه آنها مانع ایحاد کنند و همیشه با بزرگان این مکتب مقابله کردند و نمی خواستند حکومت باعظمت شیعی برپا شود.

معاون اول دادستان کل کشور تصریح کرد: بزرگ ترین محافل علمی دینی دنیا در زمان راه اندازی کرد و اجازه نداد علیه عزت اسلام و مسلمین کاری انجام شود؛ اینجاست که ما پی به عظمت سردار بزرگ عالم اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دشمن شناسی» ویژگی بارز سردار سلیمانی بود

«دشمن شناسی» ویژگی بارز سردار سلیمانی بود