مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:302022-01-02سياسي

بهره برداری هرچه زودتر از فاز اضطراری سامانه دوم آب رسانی اصفهان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به کمبود حدود 3 مترمکعبی آب در سامانه آب رسانی اصفهان بزرگ، گفت: اگر بخواهیم تابستان پیش رو مشکلات کمتری داشته باشیم باید فاز اضطراری سامانه دوم آب رسانی هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به کمبود حدود 3 مترمکعبی آب در سامانه آب رسانی اصفهان بزرگ، گفت: اگر بخواهیم تابستان پیش رو مشکلات کمتری داشته باشیم باید فاز اضطراری سامانه دوم آب رسانی هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

هاشم امینی در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که امروز (یکشنبه،12 دی ماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب اصفهان قدیمی ترین شرکت آب و فاضلاب کشور است و قدیمی ترین شبکه آب، فاضلاب و تأسیسات آب و فاضلاب را داریم، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب مکمل مدیریت شهری است، به همین دلیل در 15 سال گذشته بازتعریف جدیدی در تعامل و ارتباطات با شهرداری به کار بستیم و به جای اینکه در تقابل با شهرداری باشیم در کنار شهرداری و دستگاه های خدماتی دیگر قرار گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون 98 شهر و 949 روستا با جمعیت 4 میلیون و 858 هزار و 302 نفر تحت پوشش طرح آب رسانی اصفهان بزرگ قرار دارد، گفت: 40 شهر و 569 روستا با جمعیت 528 هزار و 746 نفر خارج از محدوده ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری هرچه زودتر از فاز اضطراری سامانه دوم آب رسانی اصفهان

بهره برداری هرچه زودتر از فاز اضطراری سامانه دوم آب رسانی اصفهان