مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:252022-01-02سياسي

خون شهید سلیمانی دامن آمریکایی ها را می گیرد


یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: خون به ناحق ریخته شده سردار سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت سبب اضمحلال آمریکا می شود و کسی که باد بکارد، - طوفان درو خواهد کرد.

سید محمدجواد ابطحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تأثیر شهادت ایشان بر تحولات منطقه، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی تأثیر چشمگیری بر فرهنگ مقاومت دارد و این ترور نشانگر استیصال دشمن است که نشان داد وقتی در برابر افراد دلیری مانند سردار سلیمانی قرار بگیرند از روی ضعف، شبانه ایشان را در کشوری که مهمان آن بود، ترور کردند.

جالب تر از آن این است که آمریکایی ها رسماً مسئولیت ترور را بر عهده می گیرند که این امر چهره واقعی استکبار جهانی را نشان داد.

وی افزود: شعار حقوق بشر آمریکایی ها و صهیونیست ها رنگ باخت و خودشان هم این موضوع را فهمیده اند که تروریست و ناقض حقوق بشر هستند.

در داخل کشور نیز پس از این ترور ناجوانمردانه یک بیداری و همدلی را شاهد بودیم به طوری که در کل کشور 25 میلیون نفر در تشییع پیکر ایشان حاضر شدند.

این حضور حماسی نشان داد که ملت ایران در بزنگاه های خطر، یکپارچه هستند.

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه پس از شهادت شهید سلیمانی پیوند بیشتری میان مردم ایران و عراق برقرار شد، اظهار کرد: در منطقه هم بر عنصر مقاومت تأکید بیشتری شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهید سلیمانی دامن آمریکایی ها را می گیرد

خون شهید سلیمانی دامن آمریکایی ها را می گیرد