مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:352022-01-02اقتصادي

71 درصد سد کرج خالی است / امیدمان به بارش های زمستان و بهار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید نقدی گفت: در حال حاضر حدود 29 درصد ظرفیت سد کرج و 43 درصد ظرفیت سد طالقان پر است و این در حالی است که سد کرج در همین زمان، - مدیر مطالعات شرکت آب منطقه ای البرز گفت: در حال حاضر حدود 29 درصد ظرفیت سد کرج و 43 درصد ظرفیت سد طالقان پر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید نقدی گفت: در حال حاضر حدود 29 درصد ظرفیت سد کرج و 43 درصد ظرفیت سد طالقان پر است و این در حالی است که سد کرج در همین زمان، سال گذشته 56 درصد و سد طالقان حدود 61 درصد پر بود.

چون در سال های 98 و 99 بارش های خوبی حادث شد که سد های کرج و طالقان سرریز کردند.

وی ادامه داد: در سال 1400 با بارش های نسبتا ناامید کننده مخصوصا در فصل بهار مواجه بودیم و روند آبگیری سد ها بر اساس آنچه انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد.

اگرچه همکاران در مدیریت و بهره برداری از سد ها تلاش کردند تا با توجه به انبوه مصارف استان های البرز، تهران و قزوین شرایط را مدیریت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که بارش های مناسبی در زمستان امسال اتفاق بیفتد و بهار پر بارشی داشته باشیم تا سدهایمان از این شرایط نگران کننده خارج شوند.

مدیر مطالعات آب منطقه ای البرز با اشاره به اینکه در گذشته نیز سد ها چنین وضعیتی و حتی بدتر از شرایط کنونی را تجربه کرده اند، گفت: به عنوان مثال سد کرج د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 درصد سد کرج خالی است / امیدمان به بارش های زمستان و بهار است

71 درصد سد کرج خالی است / امیدمان به بارش های زمستان و بهار است