مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:402022-01-02اجتماعي

ناپایداری شرایط جوی در هرمزگان از زبان کارشناس هواشناسی


کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به ناپایداری شرایط جوی استان گفت: توصیه می شود شناورها از تردد دریایی خودداری نمایند و از ترددهای غیر ضرور جاده ای و شهری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مریم سی سی پور کارشناس فعالیت سامانه بارشی فعال پیش بینی می شود که سبب بارش قابل ملاحظه باران، رعد و برق گاه تگرگ در سراسر استان می شود و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دریا نیز در این مدت با افزایش باد لحظه ای نسبتاً مواج خواهد شد، عنوان کرد: توصیه می شود شناورها از تردد دریایی خودداری نمایند و از ترددهای غیرضروری جاده ای و شهری، صعود به ارتفاعات و دریاروی خودداری گردد و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

سی سی پور افزود: روز دوشنبه 13 دی، طی ساعات صبح ابتدا بارشها در غرب استان و جزایر خلیج فارس کاسته و قطع خواهد شد و تا ساعات ظهر دوشنبه، بارش در مناطق مرکزی و شمالی استان نیز به اتمام می رسد؛ بارش باران در مناطق شرقی استان و نیمه شرقی استان کماکان تا ظهر سه شنبه 14 دی، تداوم خواهد داشت و این موج بارشی سه شنبه شب از استان خارج خواهد شد.

کارشناس هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: از نظر دمایی طی امروز کاهش دمای بیشینه و طی فردا دوشنبه، کاهش دمای کمینه (2 تا 4 درجه سلسیوس) در نیمه غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناپایداری شرایط جوی در هرمزگان از زبان کارشناس هواشناسی

ناپایداری شرایط جوی در هرمزگان از زبان کارشناس هواشناسی