مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 12:502022-01-01سياسي

دبیر راهیان نور: بیش از 100 هزار نفر در حوزه راهیان نور فعال هستند


به لطف دستورالعمل های تهیه شده با موضوع کرونا، به همت و تلاش دانشمندان کشورمان و همینطور مجموعه جامعه پزشکی، مدافعان سلامت و شهدای این عرصه و طرح ریزی ستاد مرکزی راهیان نور، - به لطف دستورالعمل های تهیه شده با موضوع کرونا، به همت و تلاش دانشمندان کشورمان و همینطور مجموعه جامعه پزشکی، مدافعان سلامت و شهدای این عرصه و طرح ریزی ستاد مرکزی راهیان نور، به زودی حرکت کاروان های راهیان را دوباره خواهیم داشت.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت:راهیان نور اولین مجموعه ای بود که برای قطع زنجیره شیوع کرونا اقدام و سفرهای کاروانی خود را متوقف کرد تا در مسیر حفظ سلامت مردم، چه زائران و چه مردم شهرهای مقصد، گام بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار نادر ادیبی که در سی و پنجمین همایش روسای اورژانس کشور در آبادان سخن می گفت بیان کرد: به لطف دستورالعمل های تهیه شده با موضوع کرونا، به همت و تلاش دانشمندان کشورمان و همینطور مجموعه جامعه پزشکی، مدافعان سلامت و شهدای این عرصه و طرح ریزی ستاد مرکزی راهیان نور، به زودی حرکت کاروان های راهیان را دوباره خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه همین امروز هم در مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس بخشی از کاروان ها حضور دارند، یادآور شد: تلاش ما بر این است که هرچه چقدر به پایان سال نزدیک می شویم، اوج حضور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر راهیان نور: بیش از 100 هزار نفر در حوزه راهیان نور فعال هستند

دبیر راهیان نور: بیش از 100 هزار نفر در حوزه راهیان نور فعال هستند