مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 12:202022-01-01بين الملل

الخزعلی: مقاومت اشغالگران را به خروج حقیرانه مجبور خواهد کرد


دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در راهپیمایی میلیونی امروز (شنبه) تاکید کرد که مقاومت اشغالگران را به خروج حقیرانه و ناامیدانه از عراق مجبور خواهد کرد.

- دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در راهپیمایی میلیونی امروز (شنبه) تاکید کرد که مقاومت اشغالگران را به خروج حقیرانه و ناامیدانه از عراق مجبور خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه عراق، قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در سخنرانی که در راهپیمایی میلیونی امروز داشت، تاکید کرد: اشغالگران آمریکایی سعی در حیله گری داشته و تلاش می کنند حضور نظامی خود در عراق را توجیه کنند؛ اما مقاومت آنها را مجبور خواهد کرد با حقارت و ناامیدی از کشور خارج شوند.

همچنین الخزعلی تاکید کرد: فرزندان مقاومت آماده هستند تا درس های بیشتری به شما بدهند و اشغالگران آمریکایی را به خروج از عراق مجبور خواهند کرد.

الخزعلی اظهار کرد: ما نمی توانیم اشغالگری را بپذیریم، شما باید درس هایی را که قهرمانان مقاومت به شما دادند، خوب یاد بگیرید و پیام هایی را که دلاوران مقاومت با موشک ها و پهپادهای خود برای شما فرستادند، بفهمید و اگر به درس های دیگری نیاز دارید، مقاومت شما را مجبور خواهد کرد همانند سال 2012 با حقارت و ناامیدی از عراق خارج شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الخزعلی: مقاومت اشغالگران را به خروج حقیرانه مجبور خواهد کرد

الخزعلی: مقاومت اشغالگران را به خروج حقیرانه مجبور خواهد کرد