مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:302022-01-01بين الملل

ایستگاه فضایی بین المللی تا سال 2030 فعال خواهد ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دولت بایدن-هریس از بیل نلسون، رییس ناسا خواست تا با شرکای خود از جمله آژانس فضایی اروپا، آژانس فضایی کانادا، - کاخ سفید از ناسا خواسته تا فعالیت خود را در ایستگاه فضایی بین المللی تا سال 2030 ادامه دهد، با این حساب شش سال دیگر به عمر این ایستگاه اضافه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دولت بایدن-هریس از بیل نلسون، رییس ناسا خواست تا با شرکای خود از جمله آژانس فضایی اروپا، آژانس فضایی کانادا، آژانس فضایی ژاپن و آژانس فضایی روسکاسموس روسیه به همکاری بپردازد تا بتوان ایستگاه فضایی بین المللی را تا پایان این دهه مورد استفاده قرار داد.

نلسون در بیانیه ای که در وبسایت ناسا در روز 31 دسامبر منتشر شده است گفت: خوشحالم که دولت بایدن-هریس می خواهد فعالیت در ایستگاه فضایی بین المللی را تا سال 2030 ادامه دهد.

ایستگاه فضایی بین المللی محل انجام همکاری های صلح آمیز علمی بین المللی است که برای بیش از 20 سال پیشرفت های بزرگ علمی، آموزشی و فناوری به نفع بشریت در آن رخ داده است.

این ایستگاه فضایی قرار بود تا سال 2024 به فعالیت خود ادامه دهد.

ناسا به دنبال راه هایی برای واگذاری فعالیت روزانه ایستگاه فضایی به نهاد های تجاری است تا بتواند بودجه خود را صرف برنامه آرتمیس و سفر انسان ها به ماه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه فضایی بین المللی تا سال 2030 فعال خواهد ماند

ایستگاه فضایی بین المللی تا سال 2030 فعال خواهد ماند