مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:352022-01-01سياسي

حاج قاسم الگوی جوانان کشورهای اسلامی است


عضو جمعیت جهانی حامی مقاومت، شهید سلیمانی را الگوی جاودانه آزادگان جهان برای مقابله با استکبار و حمایت از مستضعفان دانست.

- ، یحیی قدار ظهر شنبه در جوار مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ما از 90 کشور در سراسر جهان در کرمان گرد هم جمع شده ایم تا راه مقاومت را با الگو گیری از سردار سلیمانی ادامه دهیم.

وی افزود: به نمایندگی از همه اعضای جمعیت جهانی حامی مقاومت در سراسر دنیا آمده ایم تا با جهان مرد مقاومت سردار سلیمانی تجدید پیمان کرده و روحمان را تبرک و سنت مان را مستحکم کنیم، این مرد برای همه ما سنبلی است از آزادگی و ساده زیستی که ادامه راهش می تواند هزاران نفر را از بند ظلم آمریکا رهایی دهد.

قدار با بیان اینکه تا همیشه الگوی جاودانه ما در حاکمیت مستضعفین مکتب سلیمانی است، عنوان کرد: از کشورهایمان آمده ایم و اینجا حضور داریم که جان ما را پاکیزه، عزم و اراده ما را استوار کنیم.

وی ابراز کرد: شهید سلیمانی الگوی بسیاری از جوانان است و این مساله مختص ایران و کرمان نیست بلکه هر کدام از ما که به نمایندگی از مردم کشورمان اینجا هستیم؛ هزاران نفر سرباز برای دفاع از مظلومان و پیروی در مرکز سلیمانی آماده اند.

ظهر امروز تعدادی از نمایندگان مجالس اسلامی و اعضای جمعیت جهانی حامی مقاومت در گلزار شهدای کرمان دور هم جمع شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم الگوی جوانان کشورهای اسلامی است

حاج قاسم الگوی جوانان کشورهای اسلامی است