مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:002022-01-01اقتصادي

نمایشگاه فرش دستباف در استان اردبیل برگزار می شود


معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف با حمایت مالی شرکت شهرک های صنعتی در بهمن ماه سال جاری در استان اردبیل برگزار می شود.

- بهزاد مهدوی 11 دی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از یازدهم لغایت پانزدهم بهمن ماه و با حضور تولید کنندگان و بافندگان استان اردبیل، با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل نمایشگاه های بین المللی اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت های این شرکت از تشکیل خوشه فرش دستبافت در استان اردبیل اظهار کرد: با تشکیل خوشه فرش دستبافت و کنسرسیوم صادراتی فرش، تلاش شده تا با ایجاد زمینه مناسب برای تبادل تجربیات و ارتباط مستقیم تولید کنندگان و بازار مصرف، حمایت های عملی از کارآفرینی، تولید و صادرات این صنعت انجام پذیرد.

وی استان اردبیل را در عرصه تولید فرش دستبافت جزو استان های دارای پیشینه کهن برشمرد و افزود: برای کسب جایگاه گذشته فرش دستبافت استان و به منظور حمایت از تولید کنندگان و بافندگان این هنر پیشین، خوشه صنعتی فرش دستبافت با راهبری این شرکت در استان اردبیل تشکیل شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری تورهای صنعتی، بازدید از نمایشگاه های داخلی و خارجی و اعزام هیات های تجاری به خارج از کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فرش دستباف در استان اردبیل برگزار می شود

نمایشگاه فرش دستباف در استان اردبیل برگزار می شود