مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:402022-01-01اقتصادي

نمایشگاه فرش دستباف در اردبیل برگزار می شود


معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف با حمایت مالی شرکت شهرک های صنعتی در بهمن ماه سال جاری در استان اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهزاد مهدوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف با حمایت مالی شرکت شهرک های صنعتی در بهمن ماه سال جاری در استان اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه از یازدهم لغایت پانزدهم بهمن ماه و با حضور تولیدکنندگان و بافندگان استان اردبیل، با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل نمایشگاه های بین لمللی اردبیل برگزار خواهد شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با اشاره به حمایت های این شرکت از تشکیل خوشه فرش دستبافت در استان اردبیل بیان کرد: با تشکیل خوشه فرش دستبافت و کنسرسیوم صادراتی فرش، تلاش شده تا با ایجاد زمینه مناسب برای تبادل تجربیات و ارتباط مستقیم تولیدکنندگان و بازار مصرف، حمایت های عملی از کارآفرینی، تولید و صادرات این صنعت انجام پذیرد.

وی استان اردبیل را در عرصه تولید فرش دستبافت جزو استان های دارای پیشینه کهن برشمرد و ادامه داد: برای کسب جایگاه گذشته فرش دستبافت استان و به منظور حمایت از تولیدکنندگان و بافندگان این هنر پیشین، خوشه صنعتی فرش دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فرش دستباف در اردبیل برگزار می شود

نمایشگاه فرش دستباف در اردبیل برگزار می شود